FAQ

Kde si môžem stiahnuť mobilnú aplikáciu Direct4.me?

Aplikáciu si môžete bezplatne stiahnuť v AppStore, Google Play aj Huawei AppGallery.

Musím mať nainštalovanú aplikáciu ako príjemca zásielky?

Nie je nevyhnutne potrebné mať nainštalovanú aplikáciu. Je to však pohodlnejšie, viete si napr. zvoliť spôsob otvorenia D.Boxu a máte prehľad o svojich zásielkách.
Ak si aplikáciu nechcete inštalovať, na otvorenie D.Boxu môžete použiť webový link, ktorý ste dostali v SMS o doručení zásielky. POZOR! Volajte až keď budete na konkrétnej lokalite pred D.Boxom.

Potrebujem byť pripojený na rozhraní bluetooth pri vyzdvihnutí zásielky?

Zariadenie D.Box nepoužíva pri vyzdvihovaní zásielok rozhranie bluetooth, čiže nie je potrebné sa párovať s bluetooth.
Pre otvorenie D.Boxov je možné použiť zvukový kľúč (stačí mať funkčný reproduktor a nemať stíšenú hlasitosť) alebo rozhranie NFC (pri Android zariadeniach).

Môžem SMS preposlať inej osobe aby D.Box otvorila ?

Nie je možné preposielať SMS pretože systém overuje telefónne číslo príjemcu zásielky.
Odporúčame nainštalovať si bezplatnú aplikáciu Direct4.me, kde už je možné požiadať o vyzdvihnutie (povoliť oprávnenie prístupu) inú osobu.

Ako mi môže niekto iný vyzdvihnúť moju zásielku? Môžem zdieľať token prostredníctvom aplikácie?

Áno, v aplikácií je možnosť zdieľať zásielku stlačením ikony povoliť oprávnenie (v pravom dolnom rohu na obrazovke pri konkrétnej zásielke) a následne si vyberte danú osobu zo zoznamu kontaktov alebo telefónne číslo zadajte manuálne.

Prečo mi nefunguje po spustení zvukového tokenu otvoriť D.Box?

Skontrolujte na Vašom mobilnom telefóne, či nemáte stlmený zvuk reproduktora. Pre prehratie tokenu potrebujete mať nastavenú dostatočnú hlasitosť. POZOR! Nie na maximum, ideálna je stredná úroveň.

Z dôvodu šetrenia energie sú po dlhšej dobe D.Boxy „uspaté“. Skúste najprv D.Box „zobudiť“ tak, že pred elektrickým zámkom pohýbete mobilom alebo prstom prejdete cez pohybový senzor (malý čierny krúžok), ktorý sa nachádza nad e-papierovým diplejom, aby sa kontrolka rozblikala na zeleno. Následne zopakujte otvorenie (prehratie tokenu).

Koľko času mám na vyzdvihnutie zásielky?

Vo verejnom D.Boxe to býva doba 3 až 5 dní (od vloženia zásielky do D.Boxu) podľa typu dopravcu a e-shopu. Pred vypršaním danej lehoty dostanete upozornenie.
Odporúčame preto nainštalovať si bezplatnú aplikáciu Direct4.me, kde je aktuálny čas, ktorý máte na vyzdvihnutie zobrazený.

Prečo nedokážem už po pár dňoch otvoriť D.Box ?

Ak ste si zásielku nevyzdvihli v stanovenom termíne (pred vypršaním dostanete upozornenie), môže byť už exspirovaná a čas Vášho oprávnenia na vyzdvihnutie vypršal. V takom prípade kontaktujte prosím svojho dopravcu alebo e-shop.
Odporúčame preto nainštalovať si bezplatnú aplikáciu Direct4.me, kde je aktuálny čas, ktorý máte na vyzdvihnutie zobrazený.

Aké veľké zásielky sa zmestia do D.Boxov ?

Maximálna veľkosť závisí od typu D.Boxov, pri Multiboxoch sú to zásielky v rozmeroch od 30 / 50 /110 litrov. Pri stojanoch so šiestimi D.Boxami 80 /160 litrov.

Koľko stojí doručenie do D.Boxu?

Ceny prepravného si určuje e-shop a dopravca.

Máte problém s nascanovaním QR kódu?

V prípade slabého svetla po zotmení je možné, že Váš telefón bude mať problém nascanovať QR kód. Zapnite si na Vašom mobilnom telefóne svetlo a nascanujte znova.